ספק משהב"ט 83/082260

ש: איך אדע אם מה שאני צריך קיים במלאי?

ת: ברגע שתבצעו הזמנה מהאתר נציגנו יצרו עמכם קשר על מנת לעדכן אתכם לגבי זמינות הפריט המבוקש.

ש: האם אפשר לבצע הזמנה בטלפון?

ת: הזמנה חייבת להתבצע באתר ולא בעל פה.

ש: תוך כמה ימים הציוד מגיע אל הלקוח?

ת: מרגע שנציגנו הודיעו לכם שהציוד קיים במלאי והזמנתכם מוכנה למשלוח, ההזמנה תגיע אליכם יום/יומיים אחרי.

ש: האם ניתן להגיע לאסוף הזמנה?

ת: אם נציגנו הודיעו לכם שהפריטים במלאי וההזמנה מוכנה ניתן להגיע למשרדינו ברמת החיל על מנת לאסוף את ההזמנה.

ש: האם ניתן להגיע אל החנות בשביל לבחור מוצרים ?

ת: הזמנות ובחירת מוצרים נעשית רק דרך האתר, צ'יפצ'יפ היא חנות וירטואלית ואינה חנות פיזית, אין במשרדינו מוצרים להצגה רק מחסנים בהם הפריטים שמורים. 

ש: האם המוצרים המוצגים באתר הם כל הפריטים של החנות ?

ת: אנו עובדים עם מגוון רחב של ספקים גם מהארץ וגם מחו"ל, אם יש פריט שאתם מחפשים ואינו נמצא בחנות תשלחו לנו הודעה עם נתוני הפריט ואנו נחפש אצל הספקים שלנו ונעביר לכם הצעת מחיר עם מחיר המשתלם ביותר עבורכם.

שאלות נפוצות
שירות ותמיכה
מידע
  • האתר הוא אתר קטלוגי, אין מערכת תשלום באתר. התשלום מתבצע טלפונית באישור הלקוח.

  • החנות הנה חנות דיגיטלית, לא ניתן להגיע למשרדים ללא תיאום מראש.

  • בסיום הזמנה באתר יש לוודא שהתקבל מספר הזמנה למייל.

הברזל 38, רמת החייל, תל אביב-יפו 6971054

טלפון: 03-6491202     פקס: 03-6497661

עבור כל פנייה נוספות Chipchip@Itec.co.il